Tuesday, March 04, 2008

Kalau tak kerana Courtney Love, aku tak kan tgk movie tu.

Hidup ini GILA.

Macam rokok dan kopi. Pernah menonton filem 200 Cigarettes?

Aku cuba nak recall bagaimana cerita yang diketengahkan dalam filem ni. Tapi dah terlampau lama sangat. Kali terakhir aku menontonnya sekitar 1999 atau 2000. Semasa masih ITM.

Tapi macam mana nak concentrate kat movie bila kena layan manusia-manusia yang sedang indah berhalusinasi ankara "hussin" (istilah yang kami selalu gunakan sebagai kata ganti nama untuk ganja).

Kenapa rokok dan kopi?

Ikut suka hati aku la nak letak rokok ke, cencalok ke.

Dua-dua benda yang bahaya, tapi ramai yang suka pada kedua benda ni. Jadi kita semua ni GILA.

............................................

Suka walaupun tau akan meyiksakan. Mana lagi nak aku cari sesuatu yang tak GILA.

Argghh...malas aku nak bercerita. Susahkan hati, sakitkan jiwa.

Yang nyata, aku sakit lagi. Injured. Lebam jiwa ni kena belasah.

Fuhh....

0 Comments:

Post a Comment

<< Home